dovedné ruce
Časté dotazy

Mohu smazat již vložené zboží?

Vložené zboží můžete pouze skrýt, není tedy možné ho úplně odstranit. Výrobky si můžete pro přehlednost jednoduše filtrovat. Pod seznamem zboží stačí zaškrtnout pole „pouze zobrazené zboží“ a zobrazí se výrobky, které jsou nabízené (tedy aktivní).

 

Nemohu se přihlásit, co mám dělat?

Při přihlášení vkládáte své uživatelské jméno a heslo. Ověřte si ještě jednou, zda zadáváte správně všechny znaky. Důležité je dodržet psaní velkých a malých písmen, příp. diakritických znamének. Zkuste, zda nemáte zapnutý CAPS LOCK, nebo přepnutou klávesnici na anglickou, což způsobí záměnu písmenek „z“ a „y“. Pokud se Vám přihlášení stále nedaří, kontaktujte provozovatele serveru.

 

Zapomněl/a jsem heslo, co s tím?

Při registraci Vám byl zaslán do mailu registrační formulář, kde je uvedeno i přihlašovací heslo. Pokud jste si během užívání heslo změnil/a, potom kontaktujte provozovatele serveru, který Vám vygeneruje heslo nové. Toto nové heslo si můžete změnit ve Správě uživatele.

 

Mohu změnit registrační údaje?

Přezdívku zadanou při registraci již nelze změnit. Změnu registračních údajů prodávajícího může provést pouze provozovatel serveru. V případě potřeby změny těchto údajů musí uživatel o změnu registračních údajů požádat (vyplněním formuláře pod ikonou „Kontakt“). V ostatních případech mají uživatelé přístup ke svým údajům a mohou je změnit.

 

Jaká je aktuální výše provize?

Provozovatel serveru účtuje pouze provizi z uskutečněného prodeje a její výše činí 10 % z kupní ceny bez nákladů na dopravu zboží. Nárok provozovatele serveru na provizi vznikne okamžikem doručení objednávky do systému. V případě zrušení objednávky, nebo pouze částečného splnění objednávky, informujte Provozovatele vyplněním formuláře pod ikonou „Kontakt“. O provizi je prodávající informován v záložce „Provize za objednávky“ ve svém Profilu.

 

Jak funguje princip „pěti prověřených prodávajících“ a „Čekárny“?

Zboží je třeba vložit do kategorie a v ní dále do příslušné podskupiny, která nejlépe odpovídá charakteru zboží. Pro každou podskupinu platí pravidlo „pěti prověřených prodávajících“, které znamená, že nabídka zboží v příslušné kategorii je vyhrazena pěti prodávajícím, kteří dosahují největších obratů nebo kteří jsou do této podskupiny zařazeni provozovatelem serveru na základě jeho vlastního uvážení (spolehlivost, rychlost vyřízení objednávky, komunikativnost…). Zboží dalších prodávajících je automaticky umístěno v kategorii Čekárna, dokud není provozovatelem serveru přeřazeno do příslušné podskupiny. Provozovatel serveru si vyhrazuje právo zboží prodávajícího bez ohledu na jím dosahovaný obrat z příslušné podskupiny přesunout do kategorie Čekárna a naopak.

| 2009 © DovedneRuce.cz
Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS! graphica.cz